Dikuasakan oleh Blogger.

Skandal Lagi?!!! Pengakuan Panas Awek Ini Akan Buatkan MB Kedah Tersungkur!!!



Kedah la ni lebih teruk dengan maksiat sejak PAS mentadbir , kalau nak di kirakan berkenjah-kenjah pusat maksiat di Kedah yang berjaya PAS Kedah ternak.

Terbaru pembongkaran apa yang terjadi dalam pusat hiburan House BAR cukup memalukan PAS Kedah. Bukan setakat orang bukan Islam saja yang berkerja dalam tu, malahan orang Islam juga berkerja dalam tu.

Mana di Exco Agama dalam hal ini, mana Exco kerajaan tempatan ? mana dia wakil rakyat kawasan ni ? hampa tak pantau ka pembabitan orang melayu berkerja dalam pusat hiburan terbabit.?


Ini ialah gadis yang aku percaya dia Melayu dan bekerja di pusat hiburan tu. Nama manjanya Fyna Erna. Ada ke Cina, Siam atau India yang pakai nama macam tu?

Kalau tak silap aku, dia kerja sebagai reception atau cashier kat situ...House Bar Of PAS Kedah..!!! Heh!

Mungkin dia sebenarnya tak mau kerja kat situ kalau boleh. Kalau bukan perniagaan yang lebih baik, mungkin dia boleh mintak kerja kat tempat lain. Tapi buat masa ni..itulah kerjanya. Kita bersangka baik je la kat dia...kesian....

Cuma aku tertanya-tanya, ada ke PAS nak tolong Fyna ni? Kalau tolong ambik dia jadikan bini nombor 3 atau 4, baik tak payah! Heh! PAS ni pantang tengok pompuan lagu ni...boleh terbang serban depa..!!!

Kat bawah ni ada lagi gambar-gambar dia...



0 ulasan:

Catat Ulasan

Blogroll